...czyli moc dwóch ołówków
Jest nas dwoje, Ewa i Robert. Bibliotekę mamy wspólną, ale pasje, wykształcenie i kompetencje – różne. Ewa pracuje jako dyrektor kreatywna w agencji reklamowej, więc najbardziej interesują ją książki związane z twórczą stroną marketingu: podręczniki kreacji, albumy dawnych reklam, kultowe wydawnictwa o początkach branży, słowniki sloganów... Wszystko, co inspiruje i pomaga poszerzyć horyzont reklamowy. Nierzadko prasa branżowa, a czasem – na deser – filmy, seriale czy powieści dotyczące reklamy. Specjalnie dla Was Ewa obiecuje też przejrzeć dostępne na rynku podręczniki dla copywriterów – kto wie, może okażą się interesujące?
Jest nas dwoje, Ewa i Robert. Bibliotekę mamy wspólną, ale pasje, wykształcenie i kompetencje – różne. Ewa pracuje jako dyrektor kreatywna w agencji reklamowej, więc najbardziej interesują ją książki związane z twórczą stroną marketingu: podręczniki kreacji, albumy dawnych reklam, kultowe wydawnictwa o początkach branży, słowniki sloganów... Wszystko, co inspiruje i pomaga poszerzyć horyzont reklamowy. Nierzadko prasa branżowa, a czasem – na deser – filmy, seriale czy powieści dotyczące reklamy. Specjalnie dla Was Ewa obiecuje też przejrzeć dostępne na rynku podręczniki dla copywriterów – kto wie, może okażą się interesujące?
Robert
pełni funkcję brand managera, a więc reprezentuje drugi biegun relacji
agencja reklamowa – klient. W centrum jego zainteresowań znajdują się
plany marketingowe, analizy rynkowych sukcesów i porażek, obszary zazębiania się marketingu i sprzedaży. Od lat wierny maksymie: Połowa pieniędzy wydanych na marketing idzie do śmieci, tylko nie wiadomo, która – wierzy, że kiedyś pozna odpowiedź. W księgarniach Robert wypatruje książek, które
przedstawiają zachowania konsumentów w szerokim kontekście, demaskując
pewne prawidłowości lub przeciwnie – brak logiki decyzjach podejmowanych
przez klientów. O tym zresztą będzie mowa w jego pierwszej recenzji...
Teksty zamierzamy pisać na przemian, sięgając tematy, w których się specjalizujemy. Zawsze jednak obok recenzji pojawi się komentarz drugiej strony – opinia w pigułce, prezentująca inny punkt widzenia. Dzięki temu każdą pozycję zobaczycie z dwóch perspektyw: praktyka reklamowej kreacji, nieustannie łakomego nowych doznań, i pasjonata budowania mocnej marki, który szuka sprawdzonych sposobów na sukces rynkowy. Minirecenzje poznacie po takich grafikach:
Jeśli więc interesuje Was reklama albo marzycie o pracy copywritera, jeśli pracujecie w dziale marketingu i chcielibyście skonfrontować swoje doświadczenia z opinią innych (w tym autorów książek, czyli branżowych guru), jeśli – uwaga – prowadzicie własną firmę i jesteście ciekawi, na czym właściwie polega ten mityczny marketing – zapraszamy do czytania naszego bloga!
Teksty zamierzamy pisać na przemian, sięgając tematy, w których się specjalizujemy. Zawsze jednak obok recenzji pojawi się komentarz drugiej strony – opinia w pigułce, prezentująca inny punkt widzenia. Dzięki temu każdą pozycję zobaczycie z dwóch perspektyw: praktyka reklamowej kreacji, nieustannie łakomego nowych doznań, i pasjonata budowania mocnej marki, który szuka sprawdzonych sposobów na sukces rynkowy. Minirecenzje poznacie po takich grafikach:
Jeśli więc interesuje Was reklama albo marzycie o pracy copywritera, jeśli pracujecie w dziale marketingu i chcielibyście skonfrontować swoje doświadczenia z opinią innych (w tym autorów książek, czyli branżowych guru), jeśli – uwaga – prowadzicie własną firmę i jesteście ciekawi, na czym właściwie polega ten mityczny marketing – zapraszamy do czytania naszego bloga!
Powodzenia dwóm ołówkom! :)
OdpowiedzUsuń